LET OP!
ons retour portaal heeft momenteel een storing.
wIJ RADEN AAN HET ZELF RETOUR TE STUREN VIA DHL OF POST NL.
OP DE BON DIE TOEGEVOEGD ZAT AAN DE BESTELLING KUN JE OMCIRKELEN WAT JE RETOUR WENST TE STUREN. RETOURADRES VIA JE RECHTSBOVENAAN DE BON.
OP DE BON DIE TOEGEVOEGD ZAT AAN DE BESTELLING KUN JE OMCIRKELEN WAT JE RETOUR WENST TE STUREN. RETOURADRES VIA JE RECHTSBOVENAAN DE BON.
Niet tevreden met jouw bestelling? Dat kan gebeuren!
Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst in de originele verpakking retour sturen naar ons (Mits deze aan onze retourvoorwaarden voldoet).
Retourkosten is voor eigen. Het retourlabel kun je tegen een betaling van €5,25 aanmaken via onderstaande stappen.

Stap 1
Meld je aan in het retourportaal met jouw ordernummer en postcode.

Stap 2
Print het retourformulier uit of vermeld jouw gewenste retour items op de pakbon (eventuele gewenste omruilingen).

Stap 3
- Voeg het retourformulier/pakbon toe aan jouw retourpakket.
- Plak het retourlabel op de verpakking.
Je kunt nu jouw retourpakket na het dichtstbijzijnde DHL servicepunt brengen.
We raden je aan om dit via ons retourportaal te doen i.v.m. de kosten.

Stap 4
De retourzendingen worden gewoonlijk binnen 10 dagen retour verwerkt in ons distributiecentrum. Je ontvangt per e-mail een creditnota zodra jouw retour bij ons verwerkt is.
Het bedrag wordt binnen 2 werkdagen na ontvangst van creditnota teruggeboekt onder de naam Mollie.